Dah Cayer Ker....

...Cayerlah Diri Sendiri Dulu Baru Cayerkan Orang...

Aku Ngan Abang Aku

Published by Joy.Inc under on 2:22 PM

Dia nie sebenarnya Abang aku lain mak lain bapak.. Tapi hubungan kitaorg dah mcm adik beradik.. Dia ke oversea jer aku rosak.. antara aku ngan dia tak ada rahsia.. Aper masalah aku sume aku refer kat dia.. mintak nasihat... Aku pon daripada keluarga kecik.. takde abang atau kakak.. dia ar abang aku skarang.. susah senang dia sentiasa ada ngan aku.. jadik aku dah tak anggap dia mcm kawan lagi dah.. sebab klu kawan nie biasanya senang bersama.. susah sendri2.. huhuhu... Thanks Toyol...

5 comments:

the.flyingtoyol.inc said... @ December 3, 2008 at 2:43 PM

abg ada DSLR adik plak ada Compact n Camera phone jer... pe cerrr bro.... hehehehehehe.......

Tambah tuba.......

Joy.Inc said... @ December 3, 2008 at 3:18 PM

chii

lima-alpha-november said... @ December 3, 2008 at 3:48 PM

abg adik eh... hahaha

Diana-k said... @ December 6, 2008 at 7:46 PM

abg sponsor la adik tuh DSLR satuu..slamberr jer bro...hahaa..loyai..mintakkk jerkk..kate abggg!!

Joy.Inc said... @ December 7, 2008 at 12:18 AM

Diana... ko mintak ar dulu kat abg syg ko tuh.. ko dpt, aku pon dpt gak kot.. tp aku dpt pamplet jer ar kot dr toyol.. kekeke

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails