Dah Cayer Ker....

...Cayerlah Diri Sendiri Dulu Baru Cayerkan Orang...

T.A.G.G.E.D by Bojen9bu

Published by Joy.Inc under on 2:58 AM
"WHAT IF YOUR EX-GIRLFRIEND SAID THESE TO YOU......"

1.hi,how r ya?
ans : Klu tak sehat aku tak jawab...

2.hey!you wanna go to mall?
ans : Tak takut geng2 nam jahanam bini aku nampak ke ko..?? Aku no hal..

3.i love you..
ans : Weii.. aku laki orang tau.. tp klu btol.. hehehe.. one nite stand bleh ar.. keh3

4. do you want some cookies?
ans : Sedap ker..? dulu tak macam hangus plak ko buat...

5.can u take me a picture?
ans : Aku tau amik gambar Landscape & Nature jer.. Klu potrait nie NUDE fotografi jer aku tau.. amacam ader bran..??

6. help me in my homework
ans : Ko nie boleh tahan pemalas gak ek.. Nasib aku tak buat bini dulu...

7. here's my gift to you
ans : Time kasih... Sedap Apam yg ko bagi tuh... nak lagiiiiiiii...

8. let's just be textmates
ans : Aper.. ko hingat bill talipon aku abah ko bayar...

9. do you want me to buy u an ipod?
ans : Tanak ar.. Dah ader 3 bijik.. klu Canon 450D nak ar...

10.let's sit together in the bus..
ans : Nak tahan bas pon aku dah lupa camana.. lagi nak ajak naik bas...

11.hi baby..
ans : Anak sapa ko panggey.. brape bnyak ko minum nie tadi..

12.you still cute
ans : Dalam kamus kata, "CUTE" nie maksudnya UGLY BUT ADOREABLE... Taknak ar..

13.i still love you
ans : Ko nak soh aku jawab aper nih.. Klu bebetol gi ar jumpa bini aku mintak sign borang Poligami.. kehkehkeh...

14.can i visit your house?
ans : Jap.. Jap.. (Sambil toleh kiri kanan) Klu Line clear jom ar.. hehehehe...

15.do u love me
ans : Dapat aper ek klu aku ckp luv u 2.. hehehe.. (ketawa cam org jahat sambil usap janggut)

Aku malas nak TAG2 orang nih...

3 comments:

Diana-k said... @ December 8, 2008 at 9:07 AM

aahahahaha....giler aaa bro!!!!!

kalo x lu bace....nangessssss!!

lima-alpha-november said... @ December 8, 2008 at 11:13 AM

taiko... ini lah jawapan tag paling chii wa baca...

KNN lu chi....

Joy.Inc said... @ December 9, 2008 at 12:11 PM

kehekehkeh.. lain kali jgn tag orang kapla giler cam aku.. huahuahua..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails