Dah Cayer Ker....

...Cayerlah Diri Sendiri Dulu Baru Cayerkan Orang...

Kilas Santau Dari DK..

Published by Joy.Inc under on 5:30 PM
1. Pernah tak anda jalan sorang2, pastu terserempak dengan couple. Si lelaki asyik pandang2 anda.
:: Pernah.. Dia tengok2 gua.. mule2 gua hingat pehal plak mamat nih.. Dah ar botak mcm bru blik aji.. tgk orang semacam ar plak.. Sekali mamat tuh menghampiri gua.. Laaaaa Ah Jen9 ngan DK rupanya... klu tau dari tadi aku dah tunjuk isyarat lucah menggunakan jari.. wakakakaka..

2. Pernah tak orang ingat anda bukan anda yang sepatutnya. (Cth: eh, ko ni dah kahwin kan? Eh, ko ni kerja spital kan? Eh, ko ni belajar lagi kan? Eh, ko ni adik hans Isaac kan? Eh, ko ni yang aku jumpa kat Lombok kan?)
:: Pernah.. Siap cakap indon lagi tuh ngan gua.. "Wah.. kok mas Dhani ada disini.. Libur ya mas dhani..? Atau ada tugasan yang perlu diseleseykn dimalaysia.. waduh.. kok ditanah air sendiri ngak pernah ketemuan sama mas dhani.. gimana bisa ketemuan disini ya.. ya sebelum terlupa bisa ngak mas dhani signatur di jaket saya.. saya minat banget sama mas dhani.." dgn terpinga2 wa autograf jer ar kat jaket dia.. "Loh.. signaturnya lagi ditukarin.. teman saya dulu pernah ketemuan sama mas dhani.. tapi signaturnya ngak seperti ini.. ngak apalah mas dhani.. makasih ya.. semuga kita bisa ketemu di tanahair kita.. kapan..? ngak tau ya mas dhani.. haha.. Daaaa"

3. Pernah tak drive dan sesat. Atau pun jadi co-pilot tapi anda punca kesesatan.
:: huih klu tak pernah.. bukan rider namanya.. masatuh gua naik keta member gua.. member gua soh wa amik peta kat seat blakang.. wa pon amik ar.. mmbr wa tuh drive tengok depan jer.. takut sesat.. wa ckp kat dia.. "aper pelik bebenor peta ko..?" dia ckp.. "Arkhh banyak songel ar ko nih.. guide aku dah ar.." dekat 45 jam jugak ar kitaorg carik tmpt dituju tak dapat2.. member gua dah hangin satu badan dah nie.. mana taknya mata dah itam tak tido 3 ari memandu siot.. last2 member gua bunyik "Aper bangang sangat ko baca peta nie..? meh peta tuh aku tengok sendri.." gua pon bagi ar... lu tau aper dia cakap kat gua.. "Ini bantal aku ar bodoh... ko nie bantal ngan peta pon tabbley beza ker..?" Wa gelak jer.. pasal lu orang pon terkena.. waakakakakaka...

4. Apa cita2 yang orang tak nak buat tapi anda je beria2 nak jadi.
:: kalau dah orang sume tanak buat.. gua pon tanak buat... ntah2 cite2 berok kot.. kang wa buat tak ker wa mcm berok nanti... apo punya soalan daaa...

5. Kalau ada, ceritakan satu dari kisah2 sedih dalam hidup anda. (tak payah cari yang 'paling sedih' sbb aku tahu, korang bukan ingat sangat pun)
:: Atok gua meninggal.. (al-fatihah).. wa sayang giler kat atok wa sebab masa darjah 4 wa kantoi isap rokok dia sorang jer cool.. tak marah wa..

6. Kalau anda seorang yang pernah nakal dan jahat, cuba ingatkan satu kes yang anda nyesal tak sudah lepas buat kerja tu.
::Gua sepak (lempang) ketua pengawas skolah wa... (skali dia anak Pengetua Daaa..) Nasib baik bapak wa pon ader pengaruh kat daerah tuh.. jadik wa cuma diberi cuti seminggu jer (Gantung skolah daaa..)

7. Apa perkara yang anda suka buat sejak dua menjak ni? Dulu2 pulak, apa hobi2 anda?
:: Dari zaman xde lesen sampai dah ader lesen.. Always motorsport.. tak kire ar.. moto ker.. kete ker.. jetski ker.. janji sukan bermotor...

8. Apa pesanan penjaga anda yang paling diingat dan selalu membuatkan anda beringat2?
:: Klu penjaga gua mak bapak wa ar.. dia pesan jgn tinggal sembahyang.. jaga tingkah laku.. kurangkan sikap panas baran tuh..
:: Klu Jaga... "Abang hensem.. itu pintu sama aircond sudah tutup ka..?" hari2 ingatkn wa siot.. kecuali dia cuti balik bangladesh ar... wakakakaka

9. Apakah ketakutan yang masih menghantui anda?
:: Gua Scrap (jatuh moto) ngan wife wa kat corner bukit serene.. Masatuh berkawan lagi beb.. Cuak giler nak anta dia balik ngan calar2.. hehehehe.. smpi skarang fobia konar baring klu wife tenggek blakang moto Yamaha R1 wa...

10. Dah itu je. anda dah makan?
:: Soalan last nie carik gaduh ker.. Pastuh tanya dah makan ker blom.. Nak blanje ker aper..?? hehehe

Jangan dibuat ayat kat bawah nie lagi Diana oii... senak gua nak pikir jawapan tuk lu.. Muuaahh.. eh... sori jen9... terlebih sudah.. waakakakaka...

Kay....time saye nak menyantau oranggg ...sapeeeeeeeeeeee?????

V-sixersssss!!! padan muke korang....jawabbbb tag diana niee!!! tak kireeeeeee!!!!muauauahahhahaha


1. bojeng
2. Tun (aaaaaa bleh laa bro..hiihihihss)
3. loyai
4. FS
5. lan

2 comments:

Diana-k said... @ December 20, 2008 at 11:21 PM

aaaaaaaaaaaa....bro "DHANI" yaa?? wek wek wek.......

lima-alpha-november said... @ December 26, 2008 at 11:31 AM

lu kena tag ngan wa pulak... jawab beb

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails